Reklama
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag ryżu, 1 średnia cebula, 2 ząbki czosnku, 1 czerwona papryka, 15 dag zielonej fasolki szparagowej (może być też mrożona), 15 dag pieczarek, 3-4 dymki, 3 łyżki oliwy, 15 dag mrożonego zielonego groszku, ok. 1/2 łyżeczki kurkumy, 600 ml bulionu warzywnego, sól, czarny pieprz, oregano.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ryżu, 30 dag polędwiczek wieprzowych, 4 łyżki sosu sojowego, 1 łyżka miodu, 2 łyżki oleju sezamowego, 40 dag brokułów, 2 marchewki, 10 dag czerwonej soczewicy, 1 mała cebula, 2 łyżki oleju słonecznikowego, sól, 2 łyżki zrumienionych nerkowców

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (13:00)

    1 cebula, 2 łyżki oleju, 40 dag pieczarek, sól, 35 dag jarmużu, pieprz, 20 dag kaszy bulgur (ewentualnie pęczaku), 700 ml bulionu warzywnego, 10 dag suszonych pomidorów marynowanych w oliwie, pół pęczka tymianku, 4 dag parmezanu, 20 dag śmietany kremówki, trochę soku z cytryny, natka pietruszki do ozdoby.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (13:00)

    1 kg jarmużu, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, sól, 3 łyżki oleju, pieprz, 1 l bulionu warzywnego, 12,5 dag grubej kaszy jęczmiennej (pęczaku), 10 dag rodzynek, 6 dag orzeszków piniowych, 2 łyżeczki kuminu, przyprawa curry w proszku, gęsta kwaśna śmietana do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (13:00)

    1 cebula, 10 plasterków wędzonego boczku, 2 dag masła, 35 dag ryżu na risotto, 1 l bulionu warzywnego, 125 ml soku jabłkowego, 7,5 dag parmezanu, 30 dag sałaty radicchio, 1 pęczek tymianku, 1 czerwone jabłko, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (10:05)

    Składniki na 4 porcje: ● pół szklanki komosy ryżowej ● 2 sznycle z indyka ● szalotka ● pęczek zielonych szparagów ● duża papryka czerwona ● 1/3 szklanki białego wytrawnego wina ● pół litra bulionu warzywnego ● łyżka oliwy z oliwek ● sól ● cukier ● pół pęczka posiekanej natki pietruszki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 9 maja (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag piersi indyczej, 1 puszka krojonych pomidorów, 1 słoik marynowanych krojonych karczochów, 10 dag ryżu do risotto , 1 cebula, 2-3 ząbki czosnku, 3 łyżki startego parmezanu, 400 ml bulionu, 100 ml wina białego wytrawnego, 1 łyżka soku z cytryny, oliwa, sól, pieprz, liść laurowy, ziele angielskie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 25 kwietnia (13:05)

    Skład na 12 porcji: ● 250 g ryżu na risotto ● 250 g pieczarek ● 2 cebule ● 2 ząbki czosnku ● 500 ml warzywnego bulionu ● 20 g masła ● 150 ml białego wytrawnego wina ● jajko ● 250 g czerwonej papryki ● 200 g kabanosów ● 200 g porów ● 2–3 łyżki oliwy z oliwek ● 2–3 gałązki tymianku ● pieprz i sól ● 100 g twardego żółtego sera ● papryczka chili ● 5–6 łyżek mleka ● olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag mieszanki białego i dzikiego ryżu, 20 dag cukinii, 30 dag kalafiora,20 dag marchewki, 3 dymki razem ze szczypiorkiem, 5 dag niesolonych orzechów nerkowca, 4 dag rodzynek, 200 ml bulionu warzywnego, 4 jajka, 1 łyżka masła klarowanego, 4 łyżki octu, 3 łyżeczki curry, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 7 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 szkl. ryżu długoziarnistego, 4 szkl. bulionu warzywnego, 2 szkl. soku z buraków, 5 dag migdałów, 5 dag rodzynek, 10 dag chudego wędzonego boczku, czerwona cebula, 1/2 pęczka natki pietruszki,1 cytryna, 1 łyżka kurkumy, 2 łyżki mielonych migdałów, olej palmowy, sól, świeżo mielony czarny pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0