Reklama
  • Czwartek, 25 sierpnia (11:05)

    Składniki: woreczek ryżu białego albo trójkolorowego, strąk czerwonej papryki, 30 dag bobu, mała cukinia, cebula, 4 suszone pomidory w oliwie, świeże zioła: bazylia albo tymianek do dania i do dekoracji, ewent. łyżka startego sera typu parmezan, sól, pieprz, olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 sierpnia (13:06)

    Składniki: 50 dag młodych buraków, oliwa, cebula, 2 ząbki czosnku, 10 dag masła, 30 dag ryżu, sól, szklanka białego wina, 1 l bulionu warzywnego, 20 dag sera koziego , pieprz, szklanka ugotowanego bobu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 12 lipca (15:05)

    Najpierw kup odpowiedni ryż: specjalny gatunek do risotta (np. arborio). Z innego potrawa się nie uda

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 czerwca (13:05)

    Składniki dla 4 osób: 30 dag ryżu do risotta • puszka groszku konserwowego • 2 łyżki masła • 2,5 szklanki bulionu • 0,5 szklanki białego wytrawnego wina • 2 pomidory • szczypta szafranu • szczypta kurkumy • szczypta curry • natka pietruszki • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 1 cebula, 1 ząbek czosnku, masło, 10 dag ryżu, 1,5 szkl. bulionu, sól, 25 dag szpinaku, 10 dag białego sera, 4 jajka, pieprz, gałka muszkatołowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag ryżu, 1 średnia cebula, 2 ząbki czosnku, 1 czerwona papryka, 15 dag zielonej fasolki szparagowej (może być też mrożona), 15 dag pieczarek, 3-4 dymki, 3 łyżki oliwy, 15 dag mrożonego zielonego groszku, ok. 1/2 łyżeczki kurkumy, 600 ml bulionu warzywnego, sól, czarny pieprz, oregano.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ryżu, 30 dag polędwiczek wieprzowych, 4 łyżki sosu sojowego, 1 łyżka miodu, 2 łyżki oleju sezamowego, 40 dag brokułów, 2 marchewki, 10 dag czerwonej soczewicy, 1 mała cebula, 2 łyżki oleju słonecznikowego, sól, 2 łyżki zrumienionych nerkowców

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (13:00)

    1 cebula, 2 łyżki oleju, 40 dag pieczarek, sól, 35 dag jarmużu, pieprz, 20 dag kaszy bulgur (ewentualnie pęczaku), 700 ml bulionu warzywnego, 10 dag suszonych pomidorów marynowanych w oliwie, pół pęczka tymianku, 4 dag parmezanu, 20 dag śmietany kremówki, trochę soku z cytryny, natka pietruszki do ozdoby.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (13:00)

    1 kg jarmużu, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, sól, 3 łyżki oleju, pieprz, 1 l bulionu warzywnego, 12,5 dag grubej kaszy jęczmiennej (pęczaku), 10 dag rodzynek, 6 dag orzeszków piniowych, 2 łyżeczki kuminu, przyprawa curry w proszku, gęsta kwaśna śmietana do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (13:00)

    1 cebula, 10 plasterków wędzonego boczku, 2 dag masła, 35 dag ryżu na risotto, 1 l bulionu warzywnego, 125 ml soku jabłkowego, 7,5 dag parmezanu, 30 dag sałaty radicchio, 1 pęczek tymianku, 1 czerwone jabłko, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0